Translate

fredag 18. juni 2010

Regn og atter regn

Det regner og regner begynner og bli ganske lei av dette været. Ka tid kommer sommeren for godt???? Ja ja må vel bare vente. Idag var det siste skuledagen for min eldste gutt Simen , ja du kan tru han var glad når han kom heim med flott karakterer. Ble så stolt av han flinke gutten min. Det e jo helt utroligt hvor fort tida går tenk han skal allerede begynne i niende klasse. Sean kom heim i går med et flott serfikat på der sto han hadde bestått gange tabellen, flinke e han. Så eg e en stolte mor i dag over min to flotte flinke gutter.=)

Fikk også et flott dikt av læraren der hun takker for 4 kjekke år. Han skla opp i femte klasse. I dag ligger han syk med feber, lillemor er jo litt bedre i dag så eg håper det e noe som går fort over.

Her e det hun skrev i diktet:
TIL SEAN

Jeg ligger bare her og gror
og drikker vann og spiser jord.
Her er så varmt og mørkt og vått.
Her er så fredelig og godt
i natt kom regnet lett på tå
og banket ganske sakte på.
Den hvisket til meg: Lille bror,
en vakker dag blir du så stor
at du kan løfte taket vekk.
Og i en bitteliten sprekk
vil hele verden åpne seg
og sola smile ned til deg.

Takk for 4 kjekke år.
Lykke til videre.

klem fra Perny.

Syns det var et flott dikt eg.

Her kommer noen bilder av prinsesserommet =)

Dei to bamsene dere ser i senga heter nynne hun har hatt dei med seg siden hun ble født=)

Her e bamsen Arne





Ha en strålende fredagskveld videre stor klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir utrolig glad om du legger igjen et lite spor