Translate

mandag 31. oktober 2011

Give away

Ja som eg skrev i går er det tid for en liten Give Away på bloggen min. Ja etter eg starta og blogge i mars 2010 har eg hatt over 11000   besøkende på bloggen min. Dette hadde eg selvfølgelig aldri trudd når eg starta og blogge, må bare si eg er helt overvelda. Eg gjekk i lang tid og grubla om eg skulle starte og blogge selv, men etter masse inspirasjon fra og se andre blogge om hus, interiør, hverdagslig ting gav det meg meir smak og tenkte dette kunne eg me gjer. Det som gjer det utrolig gøy er og lese andre bloggere der du kan få masse inspirasjon, ideer. Ja for ikke og snakke om dei herlige kommentarer fra andre bloggere/ lesere dette er noe som varmer så utrolig masse. Sett utrolig stor pris på dere alle =) 

Premien er en nydelig duft pose som lukter av wild orkide og en liten søt zink boks .

Reglene er :
1 lodd for og legge igjen kommentar
2 lodd for og linke dette bilde på deres blogg
3 lodd for og legge dere til som følger
Trekning blir den 20 nov 
Alle kan bli med
Lykke til =)
 

37 kommentarer:

  1. Hei :)
    Tar gjerne ett lodd :)
    Har vært "følger" på bloggen din en stund ;)

    Klem fra Lolita :)

    SvarSlett
  2. kor koselig ;)

    eg tar gjerne 2 lodder eg ;)
    monikaklemma
    ps... hjelper det å legge ved litt tryllestøv ;ø)

    SvarSlett
  3. Jeg følger deg fra før av, så da tar jeg et lodd jeg da :)
    klem klem

    SvarSlett
  4. Jeg tar gjerne ett lodd. :.)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med godt besøk:)

    1 lodd

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Feet blogg azz

    johnny_l_j@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Følger og kommenterer :0)
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne med meg 1 lodd. Håper du har det fint. :) Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  9. Trekker et par lodd, - følger og kommentar.
    Bloggen din er inspirerende og fin, og giveaways er dessuten aldri å forakte :)

    SvarSlett
  10. Så utrolig vakker give away! Jeg deltar med 4 lodd (kommentar+følger).

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei,
    Utrolig søte premier <3
    Deltar med 6 lodd, jeg.

    Lykke til alle sammen!

    Klem <3

    SvarSlett
  12. 3 lodd på meg! kjempefin premie!! hilsen sandra_h1@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei hei!

    Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd!

    Ha en flott søndag!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg er følger og deler på Facebook, 2 ? lodd. :)

    SvarSlett
  15. 2 lodd på meg:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  16. Deltar gjerne i trekningen av denne koslige premien :)
    Følger og kommenterer

    SvarSlett
  17. Gratulerer med mange besøkende!
    Moro med feiring :)
    Jeg blir gjerne med, og prøver lykken med to lodd :)

    Klemmer

    SvarSlett
  18. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Blir med jeg,tar 4 Lodd.
    Følger deg videre,synest bloggen din var inspirerende og det var utrolig mye fint og se.
    Så følger deg emd glede.
    Ønsker deg en riktig fin Høst
    ღ Hilsen Monica i Bergen
    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  19. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  20. Heisann.
    Koselig å komme over en giveaway da!
    Jeg er med på 2 lodd jeg.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  21. Jeg tar 4 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  22. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    ღ Jeg blir med har gjort alle tingene du ønsket.
    Har delt siden din på facebook da bloggenmin ikke er oprativ... c",)
    Ønsker deg en riktig god høst og vinter.
    Hilsen Monica i Bergen ღ
    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  23. Et lodd.
    Søt premie.
    Utrolig fin blogg du har som jeg kom over i dag.

    SvarSlett
  24. Heisann! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort som har trekning i morgen. :)

    SvarSlett
  25. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Så søtt <3

    Jeg er med med et lodd:)

    Mvh Rainbow
    (cherrycoke@hotmail.no)

    SvarSlett
  27. Hei!

    Oi, så mange som har tittet inn på bloggen din. ^^
    Slenger meg på konkurransen med 1 lodd.

    SvarSlett
  28. Jeg deltar med 1 lodd :) :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  29. Så nydelig giveaway! Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveawy-hos-moccas-husside.html

    Gleder meg til å følge meg videre!

    Klem

    SvarSlett
  30. Så flott blogg du har! Jeg deltar med ett lykkelig lodd, jeg. anikris3@online.no

    SvarSlett
  31. Jeg deltager med 3 heldige lodder :)

    SvarSlett
  32. Heihei! Jeg prøver meg med 1 lykkelodd! ha en strålende helg! :-)

    SvarSlett
  33. Jeg tar ett lodd :) Kjempesøt premie.

    SvarSlett
  34. Hei! Hei!

    Så koselig blogg!
    Selv har jeg ingen blogg, men kan dele deg med mine nesten 700 venner.
    Blir vel ikke noe ekstra lodd av det,
    men 2 lodd på meg.


    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffesen@getmail.no

    SvarSlett
  35. Tar ett lodd jeg ;)

    Jørgen:
    jorgjorjoj_jo@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Oppdaget den koselige bloggen din idag...og la meg til som følger!! Lykke til videre!!! Ha ei flott helg!!! Klem Ruth:-)

    SvarSlett
  37. Prøver lykken hos deg! Koslig blogg og fine premier.

    HIlsen Linn, pettson79@hotmail.com

    SvarSlett

Blir utrolig glad om du legger igjen et lite spor