Translate

lørdag 2. april 2011

Utfordring April

Tenkte eg skulle hive meg med på Gjør det selv utfordringen hos NIB Her kommer mine bidrag=) Slik såg kjøkkene ut før mannen min fikk laga til benk i karnappet.

Før

Etter. Kjempe fornøyd=)

Før eg fikk gardiner=)

Etter



Måtte sy om liftgardinene som var i side vindua i karnappen 

Før

Etter.

Må bare vise dere den flotte ideen min mann kom på. Sønnen vår ønska seg en spillestol med ratt på. Ja her er resultatet=)

Stolte liten fyr =)  
 Ønsker alle en riktig god lørdagskveld, klem fra 

3 kommentarer:

  1. Så flott karnapp og gardiner. Alltid gøy med litt nytt. Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  2. Så koselig det ble hos deg. Flink handymann du har. Lucky you;)
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. Så flott det ble med benk i karnappet!
    Smart spillestol!
    Så flink handymannen din er!
    Lykke til!
    Ha en fin søndagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett

Blir utrolig glad om du legger igjen et lite spor