Translate

tirsdag 3. mai 2011

litt bilde av konfirmasjonsfesten

ja no er konfrimasjonen over og huset er tomt. Alle gjestane reiste mandag så no begynner hverdagen igjen. Så no kommer eg sterkere tilbake her på blogglandia. Tenkte eg skulle vise dere noen bilde av konfirmasjonen. Se her =) 

Denne bestillte eg ferdig hos bellis blomster.

Denne laga eg selv =) 

Desse me har vi laga selv =)


Vi var 61 gjester =)

Konfirmanten. Så flotte =)

Denne kaka bestillte eg hos en som heiter Janne. Utrolig flink og den var kjempe god=)

Denne bestillte eg hos Westre bakeri =)

Kransekaka var min mor som laga =)

Tøffe gjeng eller =)
Ønkser alle mine tålmodige lesere en riktig god tirsdag videre, no skal ej på klubb med mine venniner, gleder meg. Klem fra 

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra konfirmasjonen!
    For en flott konfirmant!
    Kos deg ikveld på klubb!
    Ønsker deg fine maidager.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Gratulerer til konfirmanten,kjekk gutt.
    Ha en flott kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Forsinka gratulere til Konfirmasjons gutten og hans mor ;)
    fine bilder du viser ----- eg og var der, ikkje så langt unna iallefall....
    til ei som også vart konfirmert uti ulsteinvik på lørdagen ;)

    Smil fra monika

    SvarSlett

Blir utrolig glad om du legger igjen et lite spor