Translate

mandag 31. januar 2011

Anonym

Fikk et spørsmål fra noen av mine anonyme lesere. Først må eg bare si at eg syns det e kjekt med alle som leser bloggen min, det gir meg bare meir smak til og blogge mer. Alle deres flotte kommentarer varmer=) 

Her er svar til deg som lurte på Beito møblene. Ej tok ikke ut glassa når eg malte, maskerte heller ikke. Bruk barberblad på glasset etterpå får og fjerne malingen, det fungerer kjempe bra. Før eg begynte med malinga hadde eg et strøk heft grunn, eneste negative med det, er den tørka litt fort så du må ikke bruke får lang tid. Malinga eg brukte og male med var Sens maling og den lukter ikke. Tørka fort, så du kan ta to strøk på en  kveld =) Lykke til =)


Til deg som lurte på bestemorpledde. No har eg spurt hun som lager det og hun tar gjerne i mot bestilling =)  

Gangen min har fått en liten fornying, hva syns dere ? =)


Ønsker alle mine lesere en god mandagskveld klem fra 

6 kommentarer:

  1. Gangen din ser flott ut :)
    Eg driv på med et bestemorspledd til eldste jenta mi- har liksom hatt det som et sideprosjekt i et par år ;) Skal SNART bli ferdig, men det blir jo stort da! Veit liksom ikkje heilt når eg skal stoppe ;)

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Flott jobb du har gjort med skapet:)

    SvarSlett
  3. Koselig å hilse på hos deg!
    Koselig i gangen hos deg.
    Skapet du har malt var knallfint,jeg har og malt med sensmaling og det er greit til møbler,men er ikke så fornøyd med den malingen da jeg malte dørene oppe,de skaller av på kantene.
    Ønsker deg en fin uke.
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Kjempefint i gangen din,ellers i huset også. Mye jobb å male skap,men lekkert blir det.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Det ble kjempekoslig i gangen :o) Lunt og trivelig!

    Skal til på prosjekt maling av diverse møbler og gleder meg til å få en lysere hverdag :-)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  6. En trivelig blogg. Kom over deg ved ren tilfeldighet:) Men du skal ikke se bort fra at jeg kommer på "besøk igjen".
    Klem

    SvarSlett

Blir utrolig glad om du legger igjen et lite spor