Translate

torsdag 16. desember 2010

SIKKELIG JULESTEMNING

Ja i dag fikk eg sikkelig julestemning snøven ligger tungt ned på treda og alt er helt hvit ute herlig =) eneste eg kan blir litt sur over er denne hersens plogen som aldri kan komme seg ut og måke =( Men men sånn e det.


Min eldste sønn Simen var bra stolte der han sto i finstasen og klar for juleball, han gledde seg og ba meg legge inn et bilde her på bloggen min he he bare se her =)Flotte kar =)






Mathilde kom heim med noen flotte ting som hun hadde laga på skule i dag, slike ting e så kjekke og få det varma, se her










Vil gratulere så masse min bror med 35 års dagen i dag.  Og han hadde laga noen flotte julekort av guttane med go kart ble helt overrasket. Go kart e guttaboys og onkelen sin greie Se her


Ønsker alle mine lesere en god uke videre klem fra 

2 kommentarer:

  1. Så flott gutt, da!
    Kan tenke meg han var klar for juleball, ja ;)

    Ønsker deg en riktig god natt!
    Sove godt :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så søte ting din datter har laget og for en kjekk sønn. Nydelig hjem har du også.
    Klems:) God helg til deg og dine.

    SvarSlett

Blir utrolig glad om du legger igjen et lite spor