Translate

fredag 4. juni 2010

Endelig=)

I dag kom plantene som eg har ventet på. Så etter eg var posten var eg snar og plante dei ut. Eg har bestillt masse planter fra botanisk verden (zimtrade)Indian mint, silver falls, henge pelargonia, melonplante, viola cornuta, gojibær,duft pelargonia, doble fresia, men eg var litt paff når eg opnet pakken der var noen pitte små planter, men dei sier dei e hurtigveksende så eg må si eg er veldig spent på resultatet.



Tavla mi mellom kjøkkene og stua



Så har eg vasket hus og knipset litt bilder ja og sefølgelig kjøpt meg en bukett med gerbere. Må alltid ha friske blomster til helga ekje helg uten =)Fate dere ser her har eg stående på spisebordet mitt, Klokken, gafflene og perlesmykke har eg arvet etter min kjære oldemor Inga Andrea. Vasen kom eg over i en bruktbutikk i Myrvågane. Steinen som er formet som et hjerte fann Mathilde til meg =)


Pynt som eg har på tv benken min =)Denne vasen som orkideen står i har eg kjøpt på en av mine favoritt butikk i Danmark Frøken Holms blomster.



Ha en strålende fredagskveld klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir utrolig glad om du legger igjen et lite spor